söndag 25 januari 2009

En film igen...



Jim Carrey i en härligt seriös roll, har tänkt se den här filmen länge nu, men det har helt enkelt inte blivit av. Efter några öl och tacos hemma hos M&E så blev det till sist dags, och riktigt bra var den. Glatt överraskad.

Vad den handlar om? Tjah, kolla på IMDB om ni vill veta mer precist, men enligt mig handlade den rätt enkelt om: Kärlek. Med alla dess bekymmer och vinklar.
Fick mig att tänka lite på mig oxå, massa gamla minnen, och nya, som dök upp. Kärlek, med alla dess bekymmer och vinklar...

Det må vara ölen som styrde min hjärna då, men ser jag den igen så blir det nog samma slutsats....

Se den!

Glömde att länka till den fina låten som 'hör till' filmen...
Everybody's got to learn sometime i Becks version.

1 kommentar:

  1. Den är ju jättebra! Kan även rekommendera the Butterfly Effect fast den är inte lika munter =P

    SvaraRadera