lördag 14 februari 2009

Melodifestivalen...

Delfinal 2 snurrade nyss klart i bakgrunden, för att jag inte skulle bli helt tokig på talanglösa bidrag, väääldigt upprepande texter och en lätt neurotisk programledare så har jag surfat runt lite efter nya grejer till lägenheten samtidigt...

Lite 'fynd' gjorde jag:



Roligt duschmunstycke finns på bla. Etrendstore.se, 499 spänn. Har en känsla av att den där bara skulle lysa rött i mitt badrum, men det är väl inte helt fel det...
Dom snygga tofflorna kommer från Kvalitet&Fynd och skulle verkligen komma till användning på mitt kalla golv... Ullstickade och med lädersula skulle det rädda kalla morgnar... 199,- är väl ganska överkomligt?
Den söta nagelborste-kossan hittade jag på Bluebox, en sida som jag nästan glömt bort att den fanns. När jag nu behöver en nagelborste så vore det väl löjligt att köpa en tråkig på ICA, eller hur? ;)
Sist men inte minst en snygg (SNYGG!) tidningsförvaring som skulle passa finfint under bordet i min gay-hörna... Perfekt för Agent X9-tidningarna! (598:- på Frossa.se)

1 kommentar:

  1. Rött i duschen runt jul och grönt och blått på sommaren, ja det skulle kanske varit snyggt.

    SvaraRadera