söndag 15 mars 2009

Shoppingspree!

Eller. Lite iallafall!

Var en snabbis till Birsta idag med Zizzie och Maria (läs mer här hos zizzie) för att köpa blommor och en ny hallmatta. Vilket jag gjorde!

Allt blev inhandlat på IKEA som vanligt, fast vi gjorde några försök på både Rusta och Plantagen först...

Orchideous latinus plantus eller något sådant, pryder sin plats i fönstret iallafall! 79:- på IKEA

Jag har inte världens bästa hand med plantor, men hoppas att den här kan få leva ett tag, iallafall tills den blommar färdigt ;)

Mattan 'Andrup' från IKEA, 149:- Hamnade i hallen och är redan skitig!










Tänka sig bara vad enkelt det är att göra sig av med pengar ibland!
Tidigare i veckan när jag var och sprang på ElGiganten, av alla ställen, så plockade jag även åt mig en fin liten rea-vara...

Snygg mortel från ElGiganten, har inte koll på märket längre. Har önskat mig en mortel flertalet år nu, men inte lyckats få någon så när jag såg denna raring på fynd för 49 spänn så passade jag på! (ord. pris 179:- tror jag)

4 kommentarer:

  1. Ikea is the shit!
    Tänk om de var lite bättre på att ha mina saker i lager också så ;)

    SvaraRadera
  2. Sannerligen :D
    Mattan var frän. Är alla olika vävda?

    SvaraRadera
  3. Förväxta näcken? Vill jag ens veta vad det är? ;)

    SvaraRadera
  4. Jaha, knottriga kondomer. Varför sa du inte det på en gång ;)

    SvaraRadera