måndag 27 april 2009

Lunch...

Man laddar såklart inför BBM ikväll, så försöker hålla såväl frukost som lunch lite nyttigare... Så till lunch fick det bli Kornris blandat med kokt blomkål, och till det en keso/chili-röra. Gott!

Hade tänkt åka in och spana på Dolcetto idag oxå, men det får nog vänta då jag känner mig ganska snorig idag :(

Dagens ångest: Nu har våren kommit... så grannarna är ute och krattar gräsmattan och klipper buskar och står i. Fan vad jag inte orkar med sånt, tur att jag kan skylla på lite förkylning idag iallfall ;)

3 kommentarer:

  1. Ja frisyren blev det inte men en mörkare variant av färgen iaf :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du hittat till vår blogg! :)
    Vi har också fått upp ögonen för Dolcetto, trevligt ställe det där - och med en fantastisk chokladtårta.

    Lät gott med den där gosås'n som fanns längre ner också, jag ska nog försöka testa det någon gång.

    Ha det!

    SvaraRadera
  3. Nåhå.. inget att hänga läpp för lite krattning och buskar. Vänta nån dag tills det torkat upp lite i marken och släng på en tändsticka så äre löst på ett kick!! kan du grilla korv på samma gång oxå ;)

    SvaraRadera