söndag 10 maj 2009

Skön helg...

Som tillbringats mestadels borta i Åsta pillandes med jord och grillning och kortspel... Nu är jag dock hemma igen och har lagt mig i soffan ett tag kikandes på Bones, och snart börjar Brottskod: Försvunnnen. Sweet.

Bjuppar på lite oredigerade bilder från veckan, hoppas alla har det bra!

Bre-platsen på Norra Berget i Sundsvall, snygg betong? 234kb Vitsippan uti backarna står... 296kb
Gammal gräsklippare, handjagar-modell. Husqvarna made in Sweden! 425kb Söndertuggad boll, vet inte hur vissa spelar bandy... 445kb
(Bure-platsen Norra Berget, Vitsippor, gammal gräsklippare,
söndertuggad boll...)


Som vanligt så bjuds det på bättre kvalitet om ni klickar lite...

3 kommentarer:

  1. Ja, det är otäckt då bägaren, som man trodde endast var halvfull, endast behöver en liten droppe för att rinna över helt plötsligt.

    Och tack, jag gillar faktiskt också det fotot på mig själv.

    SvaraRadera
  2. *surar* "bättre kvalite" gud vad jag känner mig träffad *snyft* du får allt ta och morra lite på min blogg så den fattar det oxå *smila*

    SvaraRadera
  3. Har ni pillat med jord? ;)

    SvaraRadera