onsdag 10 juni 2009

TisdagsTema - Ljus

Denna veckas tema är alltså ljus, har lyckats slänga upp ett bidrag lite tidigare än förra gången ;)

Var på besök i en nedlagd såg häromkvällen och lekte lite med kameran. Ingen bild jag var riktigt helt nöjd med, men visst blev det lite spännande ljus här? (kraftigt mest ofokuserade bild jag fotat på ett tag...)

Som vanligt, kika här för fler bidrag!

I övrigt jobbar jag på StödeBröd denna vecka, går dubbelt med Rågger på lagret, för att kunna vikariera lite i sommar... Blir en del köra lastbil hit och dit, så det är roligt!

4 kommentarer:

  1. Men eller hur. Speciellt det det sista, helt likgiltiga och blinda inför alla förstörda liv. Stackars stackars föräldrar.

    SvaraRadera
  2. Jag blir så till mig så jag börjar stamma.

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja det borde du göra! FY så hemskt. ;) Men du e förlåten.

    SvaraRadera