onsdag 17 juni 2009

Världens bästa!

Världens bästa länk:

KLICKA HÄR!

Har du tråkigt på tisdagsmorgon, eller står disken och ropar förgäves på din uppmärksamhet? Kanske flickvännen ligger i soffan och kommer med krav du inte känner dig sugen på att uppfylla just nu, men du ändå inte törs skylla på huvudvärk?
Är det hunden som måste gås ut med, kisspromenad i det strilande sommarregnet?

Lägg alla sådana plikter och måsten åt sidan och använd istället länken som jag bidragit med ovanför och bättra på din allmänbildning (eller fördriv några timmar åt mindless reading om allt och ingenting...)!

(Som exempel så har jag nyss lärt mig att det tydligen bor väldigt kåta människor i Indien... *hm*)

4 kommentarer:

  1. Haha, så du skulle vara en av dom på tuben som randomly fotar mig bara för att jag ser intressant ut på ngt sätt? ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Eller hur! Om 5 år: Okej, jag tar väl baddräkt då...

    Men jag förstår inte länken, jag hamnade på wikipedias sida om guadalcanal! :O Du måste vara mycket vetgirig eller lättroad du,,,

    SvaraRadera
  3. HAhA! Och hur gick det för iran i OS 2008 då?

    SvaraRadera