söndag 5 juli 2009

Sammanfattning...

Ja, som sagt i några tidigare inlägg så var det släktträff i Östersund i helgen, eftersom jag 'missade' förra träffen för fem år sedan och eftersom jag tyckte att det kanske var dags att träffa lite folk så hängde jag på Mor dit.

För att snabb-sammanfatta så har jag bland allt annat;

kört GoCart (sexigt... såklart körde jag saab)!
badat i Storsjön! (varmt, stenigt, skönt)
haft det trevligt med en massa folk!
slappat i militärtält!


(Oh, BTW.... MYGGBETT ÖVERALLT!!!)

(disclaimer: I det fall någon som ev. visas på bilderna ovan inte vill visas på min blogg så hör av er till mig. Och om det är någon av släktingarna som vill ha alla bilderna (ca 100?) till den privata samlingen, så hör av er till mig)

3 kommentarer:

  1. Bilderna funkar inte för mig...

    SvaraRadera
  2. Hej! Fin blogg och tack för kommentaren på min. :)
    Skulle gärna vilja ha lite bilder eftersom jag var en sopa och glömde kameran. :)

    Hoppas allt är bra annars!
    kram

    SvaraRadera
  3. Saaben ser ut att gå fort. :)

    SvaraRadera