söndag 26 juli 2009

Tomas nattfunderar...

Alltså. Nu ska ju jag egentligen sova, men kan inte hjälpa att jag börjar fundera lite när man ligger här under täcket...

Vad sjutton ska jag med en 105as säng och 4 kuddar till, när det skulle räcka med en 80s säng och en ensam kudde, med tanke på hur öde det brukar vara härinne...

Förvisso är det väl mest mitt egna fel, men vad sjutton. Jaja, 6 väckarklockor är ställda, täcket skakat och kuddarna skakade. Dags för John Blund att komma förbi och slå mig i huvudet med sitt paraply, tack!

3 kommentarer:

  1. Ja den e söt de e den,,,

    SvaraRadera
  2. Skakar du sängkläderna innan du lägger dig?

    SvaraRadera
  3. Hey, illusion is everything eh? Min säng är 180 oc har 6 kuddar i sig.. ingen man har sovit i den på.. låt mig säga år.. ok? Men jag ligger på alla 6 kuddarna... Gôtt!
    PS du vet jag letar efter navelludd!

    SvaraRadera