måndag 12 oktober 2009

Spotify igen...

Alltså. Jag har redan funderat över vad tusan Spotify tror om mig när dom slänger på mig Basshunter i högtalarna.... Nu har dom alltså tagit det ännu ett steg åt ganska galet håll... Ken Ring... Herregud. Jag välkomnar Hasse Aro's röst alla gånger istället!

Jag menar. Mina spellistor sparas på Spotifys servrar, bygg en liten crawler som checkar vad för musik som göms bland användarnas spellistor, och anpassa reklamen därefter?
Måste ge bättre effekt... Fast å andra sidan skulle inte jag köpa Premium för att slippa Ken Ring, om jag redan slapp honom...

9 kommentarer:

  1. Nej nej, BEJShunter, Tomas.

    SvaraRadera
  2. Meeeen HEJ :D
    äntligen har jag klutar ut hur jag ska komentera på blogspot. haha.. så nu kan du får komentarer av mig oxå. KRAM

    och psst, de är klistermärken.
    kolla på www.myfirstroom.se

    SvaraRadera
  3. Elin går i skola där, musiklinjen på folkhögskolan.
    Tro mig, jag kan gå vilse... men jag klarade mig ifrån det nu. Tack och lov.

    Jag tycker den är helt okej. Har inte kommit så långt än.

    SvaraRadera
  4. Ja, hallon/lakrits drickan var helt underbar. Ska ge mig ut på jakt efter den här i stan också. Jobbigt att behöva åka till H-sand för att köpa dricka :(

    SvaraRadera
  5. Språkhitler2009-10-13 18:10

    Jag ser inget rosa!! Du sa att din blogg var rosa, du lügst!
    Dessutom ska det inte vara en ´ efter Aro. Vi bor faktiskt i Sverige.

    SvaraRadera
  6. Jag tyckte också att det var lite ljugigt med det rosa. Men färg är relativt ;)

    SvaraRadera
  7. *Kastar chips på språkhitler*

    SvaraRadera