onsdag 18 november 2009

Simning och promenad!

Skönt med ett simningspass igen, denna gången fick vi dock trängas med ett 20-tal småungar som på ena sidan paniksimmade och på andra sidan toklekte...

Syster peppade upp mig/oss till 40 vändor iallafall (1000m) så det blev en fin ökning från i torsdags. Skönt!

På promenaden hem sedan så såg jag en intressant bil... Svart VW Beetle med lite olika dekaler på (dekaltrimmning ftw ^_^)

Mika Sankala, (fd) Manager för Umeå FF, fd. Manager för GIF Sundsvall, fd. massa annat, blivande tränare för SDFF?

Roligt att se lite 'kändisar' i Matfors ;)

3 kommentarer:

  1. Haha, shysst kändis att träffa ;)
    Här i sthlm tror jag att jag ser kändisar lite överallt. Eller, jag vet ju knappt vilka som är kända eller ej, men en del ser ut att kunna vara kända då så många står och ber om autografer av dom, haha..

    And yes, den grå randen ska vara kvar. Iaf just nu, jag gillar den.

    SvaraRadera
  2. Heja! Tusen meter är inte illa :D

    Troligtvis är det mest Kikkis fel skulle jag säga ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Fast jag vet ju fortfarande som sagt inte vilka som är kändisar och inte! Jag ser på alldeles för lite tv och orkar knappt bry mig om nyheterna på nätet. Im a boring fucker..

    Jaa! visst är det! Jag älskar då folk vågar förnya!

    SvaraRadera