måndag 14 december 2009

Sängdags!

Nu är det dags att knuffa ihop kuddarna till ett litet bo att somna gott i.... Kan bli en spännande vecka det här, tyvärr jobbar jag så tokigt att det inte finns tid över att åka ner till Hudik, annars hade det varit trevligt att få hälsa på. Kanske efter jul?

Julkaoset har börjat härska i butiken nu, barn och föräldrar och mor/far-föräldrar överallt, få har koll på det dom köper och man bävar bara för hur det kommer att vara efter jul med alla returer...

Skönt med denna sorts positiva stress dock, mycket bättre än att ligga hemma i soffan och göra ingenting! :D

Godnatt på er älskande därute...!

(mest spelade låten på min spotify... enligt deras mätningar)

3 kommentarer:

  1. Ja det var inga superpriser direkt men hade själva skullen varit lite större hade jag nog funderat på saken iaf ^^

    SvaraRadera
  2. HAHAHA, ja jag kan tänka mig att du trodde att det var tacos, men inte denna gång! Fast, övervägde faktiskt att äta tacos istället, men valde det som fanns närmast - pizza.

    SvaraRadera
  3. sv: hehe, ah jag vet, men jag skrev det ändå ;) När morsan köpte våra nya mobiler frågade hon, för han som hjälpte henne en timme att hitta en mobiltelefon efter hennes krav, var tvungen att gå på rast efter att hon var färdig, så då frågade hon om de arbetade på provision :)

    SvaraRadera