måndag 4 januari 2010

Veckans projekt : v.1

Låter bloggen spökskriva lite medan jag själv är på jobbet...

Men tänkte bara att jag skulle sätta på pränt vad som ska få bli mitt projekt denna vecka (om jag inte får fler timmar på jobbet..) nämligen:

Städa garderoben (!)

Nämnde detta tidigare i bloggen oxå, men det har helt enkelt inte blivit av ännu... Får försöka städa ur gamla kläder, sortera undan lite kläder som skall vara kvar men som inte används och helt enkelt slänga sådant som ska bort... (Till insamling, såklart)

Det ska nog bli fint det.

5 kommentarer:

  1. *hejar på*
    Det är jobbigt att ta sig för. Helst när man sparar så mycket mer än man använder. Men som sagt. I-landsproblem. ;)

    SvaraRadera
  2. Japp, här är det lager på lager på lager som gäller :) Men inte än... det blir lite senare. Ska samla mod först :)

    Ååh... städa garderoben, det måste jag verkligen göra.. ordentligt. Har bara rensat lite halvdant hittills.

    SvaraRadera
  3. Städa garderoben... det är ju bara sååå jobbigt. Man tar det när man orkar, men när orkar man egentligen? =P Det har ju en förmåga att vara så mycket i en garderob.

    Jag tror inte förldrarna uppskattar att man klankar ner på deras barn eller på de som föräldrar. Men jag blir faktiskt lite irriterad att man inte kan ha lite hyffs på sina ungar, inte ens på ett äventyrsbad.

    SvaraRadera
  4. Blev insprerad av ditt projekt att städa garderoben =) Så idag ska jag ta atg med hårdhandskarna ;)

    SvaraRadera
  5. Nu har jag städat! Å du! Du kan också ;)

    SvaraRadera