tisdag 23 mars 2010

Natt...

Har varit en fin dag idag, fylld av fart och sällskap. En sväng till stan som sällskap till Maria resulterade i nya skor, glasögon och ny keps till resan, sedan vidare till Birsta för besök på MM och lite middag på IKEA. Helrätt.

Fick sen sällskap av Maria och Emil kvällen lång med lite kaffe, te, chips, choklad, bloggande, internetande och prat. Det är lite otäckt att åka iväg en hel vecka från de personerna som är så viktiga i mitt liv.

Nu när jag suttit ensam några timmar så har tankarna kommit krypandes igen och humöret sjunker följdaktigen, så ska lägga mig i soffan med största kudden jag kan hitta och glömma bekymren en stund, sömnen brukar göra sitt till.

Morgondagen blir i packningens tecken, har rätt bra koll på vad jag ska packa med mig, nu gäller det bara att hitta igen allt i garderoben!

Iit

1 kommentar: