tisdag 4 maj 2010

En dag i Stockholm

Jo just ja, jag var ju ner till Stockholm över dagen för nån vecka sedan, var riktigt skönt att komma iväg hemifrån ett tag och bara traska omkring därnere istället... Hade egentligen inga mål med dagen, utan bara gick runt hela dagen i butiker och på gator och torg eller vad man nu ska säga. Fascinerande hur pass bra man fortfarande kan hitta där, med tanke på att det var många år sedan sist.

Jag var självklart in på Science Fiction Bokhandeln när jag var ner, och det var ju ett dyrt besök, men jag har haft mycket att göra sedan jag kom hem! ;)

Köpte mig två serier, 'Night Angel Trilogy' av Brent Weeks och sedan de tre första böckerna i Jim Butchers 'The Dresden files'. Så 3000 nya sidor att läsa har gjort mig glad...

Stötte även på Högvakten när dom var ute och red, dock hade dom bättre pli på hästarna när jag såg dom, än vad dom hade en vecka senare...

Tyvärr så har min kamera (och minneskort) lagt av nyligen, så jag kan inte plocka fram några bilder från resan :(

Iit

3 kommentarer:

  1. Ooooh, Stockholm! :)

    Ponnysarna blev alldeles vilda när du åkte från dem ;)

    SvaraRadera
  2. och inte hörde du av dig till den bästa guiden ever=(

    SvaraRadera
  3. @ Andi: Meh! Sprang ju 2mil och letade efter dig dock ;)

    SvaraRadera