måndag 24 maj 2010

Lättirriterad...

Jag må kanske vara ganska lättirriterad ibland, men ni må väl hålla med om att när man handlar i en butik den 26/4 och pengarna inte dras från kontot förrän den 18/5, då är det något som är lite galet.

Men nu är det sol ute och jag ska ut på trädgårdslandet och hjälpa Mor lite med hennes pallkragsodling, rensa bort gammalt löv och i med ny jord. Kanske frön oxå?


För övrigt blev jag glatt överraskad när jag bläddrade igenom City Gross senaste reklamblad, massor av uppslag med erbjudanden, men inte en enda läskflaska. Strongt!
Iit

2 kommentarer:

  1. Bengt af Göran2010-05-27 19:52

    Allra bäst är det ju när det dras en sisådär 800kr från ett tomt konto fastän man hade pengar där vid tillfället då man trodde transaktionen skulle ske.

    Sedan en månad senare får man hot av banken för att man gjort av med pengar man inte hade och ska ta till rättsliga åtgärder... say wööt? Det var ju för fan banken som släppte iväg pengar som inte fanns.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har också varit med om det. Att pengarna dras från kontot, oerhört sent. Vem ska man skylla eller skälla på? Vem ska få skulden?

    SvaraRadera