måndag 17 maj 2010

Nattsvammel

Men så vad har hänt senaste veckan då? Inte så mycket egentligen, kikat på kattunge såklart, och jobbat en del (såklart). Annars har jag varit hos Mor och grävt lite jordhög, varit barnvakt hos syster och traskat runt på stan/birsta och ögonshoppat. Blir lite inköp när lönen kommer...

McDonalds källsortering är lika bra som man alltid vetat, eller hur? Såhär såg det ut ett par dagar i sträck när jag var in där och köpte mig 'kvällsfika'...








Jag har även varit med om lite tapetsering... Eller sett på mest. Blev ditlockad med kaffe och glass och fick mig så även lite utbildning i tapetsering ;) OTROOOOLIGT snyggt i Maria och Emoils vardagsrum nu! (kika Marias blogg för fler bilder)


Det som jag vill inhandla när plånboken fylls på är dels lite nya läder (sommar ni vet, dags för nya shorts och ny skjorta ;) ) och dels lite inredning... 'Mjönäs' från IKEA ska få lysa upp i vardagsrummet, och sen hittade jag något på MIO när jag var in sist, 'Recife' och 'Berså'. Kommer dock inte helt ihåg vad det var för något...
Iit

1 kommentar: