tisdag 18 maj 2010

Webtrender 2010

webdesignerdepot har en hel del läsvärda och tänkvärda artiklar på sin sida, en som jag har suttit och funderat över i en halvtimma nu är denna: ''Webdesign trends for 2010'', en farlig artikel att läsa igenom för mig som nyss gjort om min blogg, då tipsen tankarna och länkarna får mig att genast bygga ett par-tre nya designideér i huvudet... Kanske borde göra om min hemsida, det var ett tag sedan nu, men varje gång jag går in på sidan så känner jag mig så nöjd över den. Det är bara innehållet som fattas, men det får ni ju här istället...




Har dock insett att det kanske är dags att slänga ett öga på det där CSS3 nu ;)

Iit

1 kommentar:

  1. Icasushin var helt ok men dyr, samma pris som på Sjögatans så det är knappast värt det. Har dessutom 2-för-1 kuponger på Sjögatans så det får bli de så länge... Skulle bara kolla att jag fortfarande kunde äta sushi så jag kan få i mig omega3 på ett trevligt sätt. Sushi-sundays kanske? ;)

    SvaraRadera