söndag 21 december 2008

Tack för en bra upplevelse!


Nicole Kidman!

Som tydligen ska dra sig tillbaka från skådespelaryrket...

Läs mer här och antagligen här när dom uppdaterar..

Har frossat i en hel del videoklipp från Moulin Rouge sedan jag läste nyheten, det är en riktigt bra film som alltid får mig att såväl skratta som gråta som rysa som att bli frustrerad... Och det är väl typ den enda musikal som jag någonsin sett hela filmen igenom ;)
Filmen kom ut 2001, och betydde väldigt mycket, iallafall för mig, i mitt första riktiga förhållande som drog igång ungefär samtidigt *ler*

Kolla bara Elephant Love Medley, helst med texten bredvid om du inte kan den redan...

2 kommentarer:

  1. Härliga nyheter!!
    Då slipper vi henne i framtiden å förhoppningsvis gömmer folk undan hennes bedrövliga filmer ex. Moulin Rouge där hon sjunger så falskt att man får eksem i öronen flera veckor för att inte tala om skådespelarinsatsen som är ytterst blek.. Eller Drömmarnas horisont som hon gör så himla lam.. *snark*

    SvaraRadera
  2. MEN!

    Nog för att jag har svårt att komma på en enda annan film där hon varit spec. bra (har inte sett australia ännu, men den har juh fått bra recensioner... ...) men klagar du på Satine så slår jag dövörat till ;)

    SvaraRadera