onsdag 19 augusti 2009

New Love

Hmmm, så det här är alltså theme-song för Smallville? Har faktiskt inte tänkt på det, även fast jag brukar försöka se den serien om jag har TV'n på. Jaja.
Den fanns även med på en blandskiva som jag lyssnade på i bilen igår, och fastnade direkt för låten, så den är min nya favorit ;)

It may sound absurd...but don't be naive
Even heroes have the right to bleed
I may be disturbed...but won't you concede
Even heroes have the right to dream
Five For Fightning - Superman

5 kommentarer:

  1. Märk väl att vinintaget skedde efter tapetseringsstopp! ;)

    Ja, Randen är lite höjdrädd tror jag, men han låg ändå där och rullade! Fick fan ta ned honom efter ett tag, kändes farligt att ha en rullande katt så högt upp. :P Vill inte få en panikkatt i ryggen direkt. Aj.

    SvaraRadera
  2. Tala klarspråk så man förstår! Bajsa heter det man gör på toa!

    SvaraRadera
  3. HUR HAMNADE DEN KOMMENTAREN HÄR!?

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte Märta-Li.... fixa ;)

    SvaraRadera
  5. Äntligen någon fler än jag som hittat denna fantastiska karl, FFF regerar!! Och ändå är inte det där ens i närheten av hans bästa låt...

    SvaraRadera