fredag 23 oktober 2009

Bankjävel

Hej Swedbank, vad pysslar ni med?

Förutseende Tomas hade lagt upp sina e-fakturor för över en vecka sedan, att dom skulle dras automatiskt den 24/10 dvs, när lönen kommit. För att inte riskera att dom glöms bort.

Vad ser nu Förutseende Tomas när han loggar in på sina banksidor för att betala resterande räkningar? Jo:

''Det finns avvisade betalningar''

Huh? *går in och läser*

Datum: 091024
Ärende: Eon
Orsak: Belopp ej tillgängligt 20091022 KL 20.01.45.56

...
...
...

NEJ MEN TACKA FAAEN FÖR DET!?!?

Försök inte ens dra pengar från mitt konto 2 dygn innan jag har sagt (gett tillåtelse) att ni ska göra det? JÄVLIGT glad åt att jag -inte- hade pengar på kontot så att dom -inte- kunde dra 1500 spänn av mig -innan- lönen kom...

GUESS WHAT (fucking Swedbank) nu finns pengarna.

Hälsningar (with loooove) Förutseende Tomas.

3 kommentarer:

  1. Maila och skäll på kukludren! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vara så sur, så sur! =(

    SvaraRadera
  3. Bengt af Göran2009-11-01 19:12

    *suck* Ibland undrar man ju.

    SvaraRadera