fredag 23 oktober 2009

Mitt i natten.

Kan inte sova. Det är varmt. Eller kallt. Eller både och. Konstiga ljud. Konstiga tankar. Tror jag saknar sällskap. Brukar aldrig sova så rofyllt som när jag har sällskap på natten.
Måste vara 9 månader sedan nu dock.

Skräp.

Har ätit ett kokt ägg. Druckit ett glas mjölk. Insett att kylen behöver fyllas på med lite mer mat. Lönen har kommit, så det får väl bli morgondagens projekt.

Justja. Bytte till vinterdäck idag, gamla däck, dåliga mönster, glest mellan dubben. Men säkerligen säkrare än sommardäcken...

Nä. Gör ett nytt försök. Puss. Godnatt.

3 kommentarer:

  1. Stativ? Är det det de kör med modebloggorskorna? Fusk! ;)
    Får testa Maddes idé först. Tjorvigt med stativ ju ;)

    SvaraRadera
  2. Nämen oh! Kan du inte följe med mig och mamma o handla då (trots att du inte är säker på att du kommr tycka om henne).

    SvaraRadera
  3. @Märta-Li:
    Men det ville jag ju.
    Och det kommer jag att göra!

    SvaraRadera