söndag 29 mars 2009

Firmafest, del 2

Festen blev, i mitt tycke, väldigt lyckad. Även fast jag hade en 30-års fest i skallen/fötterna/magen när vi drog igång ute vid havet...

Lite mer festbetonade bilder:


Lokalen som vi tillbringade festkvällen i, mysigt faktiskt!


Kolla bara vilken fin utsikt...


Hela (nästan) gänget har samlats för lite champagne...


Självklart är stora grillen med...


En del tappra själar provade att sola i snöhögen, vädret var dock emot oss..


God mat bjöds det på. Kött, haloumi, bröd, sallad, potatisgratäng!


Dagens frågeslinga-vinnare (Tobbe) får stryk i armbrytning...


Tror Daniel klagar över Xider'n ;)


Ingen fest utan ett fyrverkeri!


Kan tilläggas att kvällen blev halv-tidig för mig. Dels pga. den tidigare omnämnda 30-års festen, och dels för att när Singstar kommer fram, så är det dags för Tomas att gå och lägga sig. Det är tydligen inget som passar för mig, trots massiva mängder sprit...

4 kommentarer:

  1. Men skicka fylle-sms går alltid utmärkt ;-)
    Du ska se att jag fixar singstar-biten.
    Jag är väl inte proffs på det mesta utan anledning :-P

    SvaraRadera
  2. Vi var och flyttstädade Stefans gamla lägenhet idag. I trapphuset där hänger en landskapsmålning signerad BG ;)

    SvaraRadera
  3. Katarina: Såklart! Men att jag inte fick svar sparade mig några kronor ;)

    SvaraRadera