torsdag 11 februari 2010

Bättre än alla ♥-ans dag!

Världens bästa godis från Maria ;)
Om jag ska envisas med att fota med mobilen... Måste jag skaffa ny mobil...





Har haft en fin vecka sedan föra veckans inlägg.. Jobbat lagomt mycket (helgen+lite extra) varit och promenerat i solskenet och idag även simmat, sam, summit... Skönt!
På söndagen hade jag även trevligt middagssällskap efter jobbet, Maria+Emil+Zizzie kom hit för att smaska tacos och i förlängningen även glass och jordgubbar ;)
Kvällen slutade med att BubbleBobble(NES♥) spelades igenom, och att Emil fick prova på Borderlands...

Idag blev det som sagt simning, och imorgon kommer faster på besök en sväng när hon ändå är i Matfors. En annan sak som känns väldigt trevligt, är att även kvällen är inbokad! :)

Nu ska jag ta och äta upp det sista av kvällens återställare (fruktsallad) och kanske titta på en film, vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Jag spelade BubbleBobble igår! På vårt Wii! Blev överlycklig när jag såg att det gick att ladda ned. :) Hade det till C64 när jag var liten, bästa spelet!

    SvaraRadera