torsdag 11 februari 2010

Owl City

Alltså, jag brukar inte vara en så stor fan utav alltför elektronisk musik... Men något i trallvänligheten och enkelheten hos Owl City tilltalar mig... Har lyssnat på dom i två timmar nu, och ska nog fortsätta även inatt... Feelgood-musik!




The Bird and the Worm
If I'm your boy, let's take a short cut we remember
And we'll enjoy, picking apples in late September
Like we've done for years
Then we'll take a long walk through the corn field
And I'll kiss you between the ears


Love it! :)

Nu ska det simmas, återkommer senare ikväll med en liten vecko-uppdatering ;)

2 kommentarer:

  1. Jaså så du ska kanske ner till Storstan? vad ska du hitta på här nere tro?
    Själv så funderar jag på att testa söka jobb lite överallt i norrland - har ju snart bott i Sthlm ett år så nu vill jag nog tillbaka till vad jag kallar för "hemma".

    SvaraRadera
  2. Ja, trallvänligt. Låter lite som Postal Service?

    SvaraRadera